80647   863
تاریخ انتشار: 1396/04/01 22:34
نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم روستاهای غدیر و حبسه اهواز در مجاورت چاه‌های نفت قرار دارند، اما از کمترین امکانات مورد نیاز برخوردار نیستند و اهالی آنها در در فقر و فلاکت و شرایط سختی زندگی می‌کنند.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی ساری، عصر امروز، در حاشیه بازدید از روستاهای "غدیر حبسه و روزنه" در بخش غیزانه شهرستان اهواز با ابراز تاسف از وضعیت روستاهای نام برده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جای تاسف دارد، که این روستاها در مجاورت چاه‌های نفت قرار دارند، اما از کمترین امکانات مورد نیاز برخوردار نیستند و مردم آنها در شرایط سختی زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به بازدید خود از مدرسه روستای غدیر حبسه به همراه تعدادی از مسؤولان تصریح کرد: متاسفانه حتی پرچم و تابلو در این مدرسه وجود نداشت که نشان دهد در این روستا مدرسه‌ای وجود دارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در این مدرسه خبری از وجود در و پنجر نیست، ساختمان آن شرایط مناسبی ندارد، و در هر لحظه امکان ریزش سقف یا دیوار آن وجود دارد.


ساری با توصیف این مدرسه به یک مکان متروکه متذکر شد: چنین شرایطی در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست، و این بی توجهی از سوی مدیران قابل پذیرش نیست، و هیج توجیهی ندارد.

 
 وی با بیان این که همه باید برای رفع محرومیت تلاش کنیم، یادآور شد:  نداشتن جاده‌های مناسب و شبکه آبرسانی از دیگر معضلات این روستاها است، که در این خصوص جلسه‌ای با مسئولان امر و با حضور اهالی منقعد شد، و انتظار می‌رود، شاهد تلاش‌های اثرگذاری برای بهبود این وضعیت باشیم.

ساری تاکید کرد: در حد و توان خود سعی خواهیم کرد، از تمام ظرفیت‌ها در جهت حل مشکلات این روستاها استفاده کنیم، ضمن اینکه انتظار می رود، مدیران و مسؤولان امر اهتمام جدی را برای رفع محرومیت در استان داشته باشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  در پایان تاکید کرد: لازم است صنایع استان به ویژه نفت در عمل به تعهدات اجتماعی خود پیشتاز باشند و حداکثر کمک را به مناطق پیرامون خود انجام دهند.

برچسب ها:
ساری ؛




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار