211062   2264
تاریخ انتشار: 1400/09/09 22:44
کارشناس متوسطه اول اداره آموزش و پرورش شادگان از اجرای طرح ایران مهارت در مدارس متوسطه اول خبر داد.


به گزارش آماج نیوز، قاسمی، کارشناس متوسطه اول اداره آموزش و پرورش شادگان در جلسه آموزش مهارت‌های کوتاه مدت موسوم به طرح ایران مهارت گفت: اولین جلسه همکاری‌های فی ما بین اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان به منظور اجرای طرح ایران مهارت برگزار شد.

وی بیان داشت: طرح ایران مهارت شامل؛ دوره‌های ۶۰ ساعته آموزش فنی و حرفه‌ای است که امسال در همه مدارس دوره متوسطه اول شهرستان اجرا می‌شوند تا دانش آموزان با مهارت‌های فنی و کاربردی آشنا شوند.

افضلی، کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه در این طرح دانش آموزان با ۳ نوع آموزش آشنا می‌شوند، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت موسوم به ایران مهارت، دوره‌های آزاد مهارتی سازمان فنی و حرفه‌ای و دوره‌های آموزشی بنیاد ICDL ایران ا ز جمله دوره‌های این طرح به شمار می‌روند.

وی از جمله اهداف طرح را توسعه و تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی و ایجاد زمینه‌های کسب و کار عنوان کرد و اظهار داشت: از مزایای بهره مندی دانش آموزان از این طرح این است که گواهینامه بین المللی سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت خواهند کرد و می‌توانند از امتیازات آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار