211055   2428
تاریخ انتشار: 1400/09/08 15:25
معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت خوزستان گفت: هزینه درمان ناباروری توسط این شرکت پرداخت می شود.

به گزارش آماج نیوز، جمال امامزاده، معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه امسال بودجه‌ای برای درمان ناباروری در دولت مصوب و به سازمان‌های بیمه گر ابلاغ شده است، گفت: هزینه بیمه شده‌ نابارور با معرفی پزشک، از سوی بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

وی افزود: استان ها متناسب با اسنادی که تولید می‌کنند ، می توانند از این اعتبار بهره‌مند شوند، به این معنی که هر استانی بیشتر نسخه تولید کند از اعتباری که دولت پیش بینی کرده مقدار بیشتری دریافت می کند.

امامزاده با بیان اینکه حدود ۲ هفته از زمان ابلاغ این طرح می‌گذرد و دستورالعمل اجرایی آن برای ما ارسال شده است، اظهار داشت: از این پس همکاران ما به دنبال انعقاد قرارداد با مراکز درمان ناباروری رفته و بیمه شدگان نابارور، می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: نامه‌ای برای سازمان نظام پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال کردیم تا مراکز ناباروری موجود در خوزستان را به ما اعلام کنند تا با آنها وارد مذاکره شویم.

وی در خصوص طرح پزشک خانواده شهری بیان داشت: این طرح از اوایل آبان امسال در خوزستان آغاز شد و از این پس افرادی که دفترچه بیمه سلامت همگانی دارند، به پزشکان خانواده انتصاب داده شده و می‌توانند از خدمات درمانی بخش دولتی و خصوصی بهره مند شوند.

معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت خوزستان اظهار کرد: تاکنون حدود ۳۲۰ هزار نفر از جمعیت حدود ۴۵۰ هزار نفری بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی در استان را انتصاب زدیم و این افراد با مراجعه تدریجی به پزشک خانواده خود می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار