211054   2294
تاریخ انتشار: 1400/09/08 15:15
مدیر آموزش و پرورش آبادان از صدور مجوز آموزش حضوری در ۷۰ درصد مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش آماج نیوز، حبیب اله رمضانی ، مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: ۷۰ درصد واحدهای آموزشی این شهرستان با ارزیابی صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی مجوز فعالیت آموزش حضوری را دریافت کردند.

وی افزود: صدور مجوز بازگشایی حضوری مدارس منوط به تکمیل و ارائه چک‌لیست‌های بهداشتی بر اساس اطلس آموزشی است.

رمضانی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت می‌کنیم ، ضمن اینکه فعالیت‌ آموزشی و تربیتی به صورت ترکیبی در فضای مجازی و به صورت حقیقی و حضوری در مدارس منطقه در حال انجام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بازگشایی مدارس به صورت آرام و با هماهنگی ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی دانش آموزان انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش آبادان اذعان داشت: ایمنی و سلامت دانش آوزان در اولویت است و بر این اساس در مرحله اول مدارس با درصد کمی از دانش‌آموزان بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم در پایه‌های تحصیلی خاص و دانش آموزانی که از وسایل هوشمند و تبلت در اختیار ندارند در هفته یک روز و حداکثر ۲ تا ۳ روز به صورت حضوری در مدارس کلاس تشکیل شود.

رمضانی اظهار داشت: از تعداد۲۴ هزار و ۴۸۷ دانش آموز هدف واکسناسیون کرونا، ۱۸ هزارو ۴۳۴  نفر دُز اول معادل ۷۵ درصد و ۱۰ هزار و ۶۳۰ نفر معاول ۴۳ درصد دُز دوم واکسن را تزریق کردند که پیش بینی می‌شود تا هفته آینده پوشش دُز دوم به بالای ۷۰ درصد برسد.

وی به پرداخت ۶ میلیارد ریال سرانه بهداشتی بین مدارس نیازمند برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره و بیان کرد: شاخص‌های فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب فضا و رعایت نکات بهداشتی برای بازگشایی مدارس در آبادان مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار