20312   13985
تاریخ انتشار: 1395/02/25 20:28
مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب گفت: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اقدامی مناسب در راستای اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش آماج نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس مراد کمالی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهارکرد: در نمایشگاه امسال حضور شرکتهای خارجی و داخلی رو به رشد بوده و به نظرم در مقایسه با سالهای پیش افزایش یافته است.

وی افزود: صنعت نفت با توجه به عهده دار بودن مسئولیت تولید، نیازمند پشتیبانی است و این رویداد می تواند تا حدودی به توسعه و پیشرفت این شرکت کمک کند.

کمالی با اشاره به این که امسال استقبال مناسبی از نمایشگاه صورت گرفته است، گفت: برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال ٩٥ «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» اقدامهای مناسبی انجام شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور بیش از هزار و ٩٠٠ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٧٠ هزار متر مربع و با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» برگزار شد.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*
 
آخرین اخبار